perjantai 16. marraskuuta 2012

BFF

Nyt saatten näitä luvattuja Daisy ja Coco kuvia :D

"Mamma... Miksi sä sanot välillä tolle kuka tuli ja se pomppaa ikkunaan kun kukaan ei tullut?"

Daisy pitää tiukkaa vahtia yllä vanhempieni luona ja hyvin harvoin kukaan kykenee tätä haukkua yllättämään. Koira haukkuu kyllä melkoisesti, mutta aina vieraita tervehditään hännän heilutuksella. 

"Mä tahdon alas..."

Coco ei pääse sohvalle kovinkaan usein, koska se on Daisyn pakopaikka riiviöltä. Yleensä pikkuinen pääsee sinne minun unikaverikseni tai kun olemme tekemässä ruokaa. Cocolla on tapana tulla pyörimään jalkoihin ja jo kerran olen meinannut seivästää itseni puuhaarukalla. 

"Miksi..."

Daisy on ärähtänyt Cocolle vain muutaman kerran. Yleensä tämä neiti on äärettömän rauhallinen, mutta antaa minulle tuttuja mulkaisujaan, joista tulee selväksi mitä mieltä hän on perheen uudesta jäsenestä.

"Mamma... Se vei mun lelun"

Daisy on yleensä todella leikkisä, mutta nykyään se lähinnä juoksee sohvalle. Coco taas antaa Daisyn leluille kyytiä ja toinen vain voi katsoa sitä menoa... Tosin Daisy tuhosi jo yhden Cocon leluista, mutta siitä taisi vain sen takia tulla rakkaampi pikkuiselle.

"Ehkä me nyt voidaan tähän rauhoittua hetkeksi kun oltiin lenkilläkin"

Nämä kaksi ovat hyvin harvoin paikallaan vierekkäin. Daisyn pitää koko ajan haistella Cocoa ja kun toinen koettaa ottaa päikkäreitä ja toinen tulee inisemään niin... Tai sitten Coco tekee syöksyleikkiyrityksen Daisylle, mutta vanha neiti ei kyllä sellaisesta innostu. Minun kanssani oli kuitenkin ihan jees loikoilla ja katsoa sydämenasialla. 

"Minä pysyn skarppina lihojen varalta, en anna tuon syödä mitään"

Eilen illalla oli taas hirvenlihojen palottelua ja Daisy oli tarkkana namien varalta. Coco taas oli niin uupunut päivän riehumisista, että tyytyi lähinnä nukkumaan lähimaastossa, jos sitä vaikka jotain tipahtaisi.

"Ja se sanoo et mamma hemmottelee mua liikaa..."

Isäni on aivan rakastunut Cocoon. Hän väitti että hellyyttelen pentua liikaa, jonka vuoksi koira ei anna minun lähteä mihinkään yksin vaan saamme kaikki kuunnella kovaa huutoa. No eilen illalla saunassa kuuntelimme äidin kanssa kuinka Isä lässytteli koirille lihaa leikatessaan. Minä olin ottanut vähän etäisyyttä Cocoon jättämällä huomioimisen jatkuvasta vähän harvempaan. Tyttö on kietonut papan ihan pikkuisen tassunsa ympärille ;)

Olemme Cocon kanssa vanhemillani vielä viikonlopun. Itse olen tällä hetkellä kotona hoitamassa asioita (kirjasto, YO-tulokset ja apteekki) kun Coco on pappan hoidossa. Pennun kanssa eläminen on suhteellisen rankkaa ja olen todella iloinen tästä hengähdys tauosta. Coco on ihana pentu, mutta kun on tottunut olemaan yksin on melkoinen shokki kun joku on koko ajan vieressä kerjäämässä huomiota.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti